Menu
Your Cart

Eπιστροφή προϊόντος

Δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης –ακύρωσης  παραγγελίας, επιστροφής προϊόντος

1.       Ο πελάτης από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του και έως δεκατέσσερις  (14) ημερολογιακές ημέρες  από την παράδοση σε αυτόν του προϊόντος, δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς/πώλησης του προϊόντος που αγόρασε την το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) της εταιρείας μας.

2.      Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με αποστολή e-mail  στη διεύθυνση info@dataworks.gr , η δε εταιρεία μας υποχρεούται να αποστείλει στον πελάτη επιβεβαίωση ότι παρέλαβε την δήλωση υπαναχώρησης.

3.      Ο πελάτης  υποχρεούται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης  να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο και σφραγισμένο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε,  στην πλήρη αρχική συσκευασία του  και με όλα τα εξαρτήματα και περιεχόμενα αυτής καθώς επίσης μαζί με το φορολογικό παραστατικό που εκδόθηκε για την πώλησή του και σε περίπτωση επιτηδευματία να εκδώσει νόμιμο παραστατικό βάση ΚΒΣ για την επιστροφή του, και με προπληρωμένα τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής.

4.      Η επιστροφή των προϊόντων  γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον  πληρούνται οι  παραπάνω όροι και εφόσον ο πελάτης  έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

5.      Σε περίπτωση που η εταιρία παρείχε και υπηρεσίες μέσα πακέτο του εξοπλισμού (π.χ. τεχνικός που ήρθε στο χώρο του αγοραστή και εκπαίδευσε τον αγοραστή με αποδεικτικό το ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ Δελτίο Service ή Δελτίο καλής παραλαβής/εκπαίδευσης, τότε αυτή η αξία υπηρεσιών απομειώνεται από το αρχικό ποσό προς επιστροφή.  

6.      Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία  δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Καμία δε ευθύνη δεν βαρύνει την εταιρεία για τυχόν ζημία του προϊόντος κατά την επιστροφή του.

7.      Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση  υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η αρχική είσπραξη και  εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών  ημερών από την δήλωση υπαναχώρησης και υπό τον ρητό όρο ότι έχει η εταιρεία έχει παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση και αμεταχείριστα.

8.      Σε περίπτωση που η αγορά των προϊόντων  εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται ως εξής: η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγή μερικώς ή ολικώς (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από τους όρους της  σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.